Basit Ofis: Ofis Alanı Yönetimi için Modern Bir Çözüm
Basit Ofis, işyeri ve toplantı odalarının rezervasyon sürecini basitleştiren bir Android uygulamasıdır. Kullanıcılara uygulama üzerinden gereken süre için farklı alanları, park yerlerini ve dolapları rezerve etme imkanı sunar. Basit Ofis, ofis alanlarını verimli bir şekilde kullanarak kiralama maliyetlerinden tasarruf etmek isteyen şirketler için ideal bir çözümdür.
Uygulama kullanımı kolaydır ve modern bir arayüze sahiptir. Kullanıcılar, sıcak masa veya atanmış masa yönetimini kolayca yapabilir ve kısmen uzaktan çalışan ekiplerin programlarını senkronize edebilir. Basit Ofis, bir ofisi Agile kavramına uyarlamanın hazır bir çözümüdür. Kullanıcılara çalışanların verimli bir şekilde çalışabileceği çok işlevli alanlar oluşturma imkanı sunar.
Basit Ofis, ayrıca kullanıcılara ofis haritasını oluşturma, belirli kullanıcılara ve gruplara erişim hakları verme, raporları yönetme, ısı haritalarını görüntüleme ve kullanıcıları davet etme imkanı sağlayan bir yönetici paneli de içerir. Yazılım, SaaS ve yerinde çözümler ile Office 365 ve Active Directory ile entegrasyon sunar. Ayrıca, kullanıcılar ofisteki herhangi bir sorunu düzeltmek için ofis yöneticilerine bakım talepleri bırakabilirler.